Identitate Vizuală
Identitatea vizuală are un rol fundamental în crearea unei mărci sau a unei imagini corporative.
Crearea unei bune identități vizuale va avea un impact pozitiv asupra modului în care clienții vor percepe compania dvs pe baza elementelor vizuale.
Procesul de creare a unei identități vizuale nu este deloc unul ușor, pentru că elementele vizuale alese trebuie să aibă o strânsă legătura cu firma pe care o vor reprezenta.
- logo (care, alături de slogan si de paleta de culori, este simbolul major al brandului);
- articole de papetărie (carte de vizita, foi cu antet, plicuri etc.);
- materiale de marketing (pliante, brosuri, cataloage, machete reclame, site web, newsletter etc.)
- ambalaje și etichete produse;
- articole de îmbrăcăminte corporate purtate de angajați;
- reclame luminoase;
- elemente de signalistică (totem, personalizare mașini, panouri reclame exterioare etc.)
- orice este vizual și reprezintă compania.
◘ Pachet
Identitate Vizuală „Economic”
Conținut pachet |
Pret pachet |
» Design și creare
logo de complexitate medie - 3 variante diferite |
100 euro + tva |
» Concepție slogan |
◘ Pachet Identitate Vizuală „Economic”
Conținut pachet |
Preț pachet |
» Design și creare
logo de complexitate medie - 5 variante diferite |
135 euro + tva |
» Concepție slogan |
|
» Cărți de vizită
personalizate pentru până la 5 persoane din firmă |
|
» Foaie antet |
Conținut pachet |
Preț pachet |
» Design și creare
logo de complexitate medie - 5 variante diferite |
185 euro + tva |
» Concepție slogan |
|
» Cărți de vizită
personalizate pentru până la 10 persoane din firmă |
|
» Mapă A4 |
|
» Foaie antet |
|
» Plicuri personalizate |
|
» Semnătura e-mail |